Çalışanların sağlığı ve güvenliği için özel olarak tasarlanmış ekipmanlar, iş güvenliği standartlarını karşılamak üzere seçilir. Profesyonel servis ekibi, bu ekipmanların sürekli bakımını, onarımını ve güncellemelerini sağlar, böylece iş yeriniz her zaman en iyi şekilde koruma altında tutulur.
Eğitim programı, çeşitli ekipmanların ve servis yönetimini içeren geniş bir alanı kapsamaktadır. Her bir mühendis ve teknisyen, işlem süreçlerini tam anlamıyla öğrenmek için özel dersler almaktadır.
Çalışanlarımıza;Ücret (Yılda 12 maaş + 4 ikramiye olmak üzere 16 maaş). Prim (belirli kademe ve pozisyonlarda) sunulmaktadır.
Arçelik Personel'in Özellikleri
Uzman teknisyenler ve servis elemanları, iş güvenliği konularında uzun yılların deneyimi ile birlikte, çalışma ortamınızın her anında güvenli tutmak için uygun ekipmanları ve yöntemleri uygular. İş alanında meydana gelebilecek her türlü riski önlemek ve süreçleri en üst düzeye çıkarmak amacıyla hareket ederler.
Uzman|İşletme için özel çözümler geliştirme|Teknik destek, eğitim ve danışmanlık hizmetleri
Arçelik, tüm ürünlerinizi verimli bir şekilde kullanmanıza olanak sağlayacak uzman mühendisler ve teknisyenler ile donatılmıştır. Servis hizmetleri sürecinde, müşteri memnuniyeti hedefiyle çalışan personel, her türlü sorunu hızlı ve etkili bir şekilde çözmek için çalışır. Ekibiniz, yüksek teknolojiye sahip ekipmanlarla donatılmış ve müşteriye olan desteği süreç boyunca sürdürür.
Sürekli Müşteri Desteği|İşinizi bırakıp, sürekli olarak müşteri ihtiyaçlarınıza yanıt verir.
Für diese Seite sind keine Informationen verfügbar.Weitere Informationen
Adım|Açıklama
Arçelik Personel ile İş Güvenliği
2|Başvuru belgelerinizi tamamlayın ve gerekli ekipman bilgilerini ekleyin.
Uzman Mühendisler|Ürünlerinizi en üst düzeyde performansla kullanmanıza olanak sağlar.
Yukarıdaki profiller, süreçlerin her aşamasında kaliteli bir hizmet sunmak için bir araya gelir. Her bir üye, kendi alanındaki uzmanlığı ile, kullanıcıların taleplerine en uygun çözümleri sağlar.
Teknisyen|Süreçlerin sürekli olarak iyileştirilmesi|Ekipman montajı, ayarı ve süreç optimizasyonu
Arçelik Personel ile İşletmenizin Gelişimi
Mühendis|Ekipmanların verimli kullanımını sağlama|Ekipman seçimi, bakım ve onarım hizmetleri
Arçelik Personel'in Güvenilirliği
Her zaman mühendislik uzmanları ve servis teknisyenleri tarafından yönetilen bu süreçte, süreçlerin optimize edilmesi ve müşteri memnuniyetinin artırılması hedeflenmektedir. Bu amaçla, sürekli eğitim programları ve yenilikçi teknoloji uygulamaları önemli bir yer tutmaktadır. Ekipmanların sürekli güncellenmesi ve teknik desteğin sürekli olarak iyileştirilmesi, şirketin rekabet gücünü sürekli artırmaktadır.
Uzman Mühendisler|İş sürekliliği planlamasında önemli bir rol olan uzman mühendisler, sistemin her aşamasında en iyi çözümleri sunarak işletmelerin sürekliliğini sağlarlar.
4|Başarılı başvurular için görüşme tarihlerinin belirlenmesi ve bilgilendirme.
Süreç Yönetimi|Mühendislerimiz, ekipmanların ve teknisyenlerin etkin kullanımını sağlayarak, hizmet süreçlerini optimize eder.
Kaliteli ve güvenilir teknik hizmet için profesyonel bir ekip tarafından sağlanıyor. Biz, müşteri memnuniyetini esas alarak, tüm teknik sorunlarınızı hızlı ve etkili bir şekilde çözmeye adayız.
5|Görüşmeler sonucunda en uygun adayların seçimi ve personel eğitimi sürecine alınması.
Olumlu ya da olumsuz olarak değerlendirilen tüm adaylarımızın görüşleri bizim için çok önemli. Bu yüzden işe alım sürecimize dahil olan adaylarımıza deneyimleri ile ilgili bir anket uygulayarak süreçle ilgili görüş ve önerilerini alıyoruz.
Performansı ayrıştırıp ödüllendirerek çalışanlarımızı motive edecek bir ücret sistemi kullanıyoruz. Bireysel ücretler; ekonomik göstergeler ve şirket içi denge doğrultusunda, yılda bir kez değerlendirilip gözden geçiriliyor.
Destek ekibi olarak da adlandırılan personel, sürekli olarak yeni teknolojiler ve hizmet kalitesi ile ilgili eğitimlere katılır. Bu sayede, müşterilerimize en iyi hizmet sunabilmektedir.
3|İşleme alınan başvuruların ele alınması ve uzman ekibin değerlendirmesi.
Geleceğimizi şekillendirerek dünyayı değiştirecek yeni yetenekleri özenle seçiyoruz
Profesyonel destek, özellikle işletmelerin başarısını ve verimliliğini artırmak için çok önemlidir. Bu bölümde, işinizi daha etkin ve karlı hale getirmek için nasıl profesyonel bir ekibi ile çalışabileceğiniz hakkında bilgi edineceksiniz.
Deneyimli Teknisyenler|Her türlü teknik sorunu hızlı bir şekilde çözer ve çözüm sunar.
Arçelik, müşteri hizmetleri alanında uzun yılların deneyimiyle doludur. Süreç boyunca, müşterilerimize en yüksek düzeyde destek sağlamak için uzman personeli ile çalışıyoruz. Her bir müşterinin taleplerini ve beklentilerini karşılamak adına, yetenekli teknisyenler ve mühendisler tarafından verilen hizmet, memnuniyetin temel taşıdır.
Firmamız, kadrosunu yüksek standartlarda eğitmeye adanmıştır. Bu süreçte, her bir çalışanın uzmanlaşması ve müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik becerilerini geliştirmesi hedeflenmektedir.
Eğitim sürecinin sonunda, her çalışan, kendi alanında uzman bir profesyonel olarak yetkinliklerini kanıtlamış ve firmamızın değerlerine uygun hareket edebilme yeteneğine sahip olmaktadır.
Özellikle servis hizmetleri boyunca, uzman personel tarafından sağlanan kaliteli destek, müşterilerin taleplerini tam olarak karşılamak için kritik bir rol oynamaktadır. Bu yönde atılacak her adım, şirketin sürekli olarak kendini yenileyerek, sektördeki liderliğini sürdürmesine olanak tanımaktadır.
Bu bölümde, üst düzey servis desteği sunan ekip üyelerinin niteliklerini detaylandıracağız. Her bir üye, kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve sorunları hızlı bir şekilde çözmek için uzmanlıklarını kullanır.
Ekiplerin Özellikleri|Hizmetler
Deneyimli Teknisyenler|Deneyimli teknisyenler, iş sürekliliği planlamasının uygulanmasında ve sürdürülmesinde kritik bir rol oynar. Onların bilgi ve deneyimi, işletmelerin sürekliliği için güvenilir bir temel oluşturur.
LobTopspinPutaway
Game On at Tennis Club.
SwimCocktailsSocial
Time Out at Sóller Tennis Club.